Dagens middag

Jag ska överaska älskling med att middagen är klar när han kommer hem, den står just nu i ugnen, så allt är i stort sett klart.

Det blir karibienkryddad pangasiusfile, svarta seasamfrön på, citron och basilika. Till det blir det kokt potatis och en kall karibienkryddad sås. Jag är riktigt finurlig när det kommer till matlagning, att göra sina egna recept är skitkul, fast det var inte genom maten som jag fångade mitt livs kärlek ;) hihi! Det är på senare tid min "kärlek" till matlagning växte fram. Kom lite som en chock att jag är så bra på mat :) Jag låter fantasin flöda, det är knepet  !


Du är min bästa vän som jag har känt i åtta år nu, du är den finaste ♥ Jag älskar dig!




Nu

 




Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vad gulligt:) Jag är själv aämst på mat, tycker att det är urtråkigt att laga mat i flera timmar och sedan uppäten på en kvart;P



/E

2010-01-12 @ 22:13:44
URL: http://ericaperzzon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0