Åka till Arlanda snart

Okej, jag är skitnervös, sitter med riktig pirr i magen delvis för att jag är orolig att jag inte ska hitta till Arlanda, men jag är 99% säker så det går nog bra. Hur fel kan det gå liksom. Bara jag inte svänger av mot Arlanda stad! Sen är jag pirrig att träffa familjen, vill bara att dom ska landa NU. Jag kan inte andas normalt när någon i min familj flyger, jag är rädd att något ska hända (jag är EXTREMT flygrädd) så. Så det ska bli jävligt skönt att få telefonsamtalet från dom att dom har landat. Jag flyger nästan varje år så jag borde vara van, men det kommer jag aldrig att bli, jag sitter jättespänd och mår skit när jag flyger.. Spelar ingen roll om det är långt eller kort. Det längsta jag flygit är 16 timmar.. Hua!!!

Jag ska åka om mindre än en timme, ska ut med Mexx innan så att man blir lite piggare och så.

Im going crazy right now !!!!!


springer runt som en galning här hemma
skriker
Drar mig i håret
Hoppar upp och ner
Skrattar nervöst
ILLAMÅENDE
Spyfärdig
Pirrig i magen
Skakig
Galen
Bajsnödig, hahaha! jag var bara tvungen ;) Man blir ju fan det när man är nervös!!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

sätt dig på toan och bajsa och andas så går det nog bra ;)

2010-01-18 @ 08:36:49
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0