30 januari 2010

God morgon!

I natt drömde jag en sådan verklig dröm att jag hade en liten bebis, allt gick jättebra och när jag skulle mata den lille med flaska så bad jag honom att dricka upp allt och då tog han en stor klunk och sen var flaskan tom, ha ha, tänk om det var så. Det är inte första gången jag drömmer att jag får en bebis, jag har t.o.m varit med om en födsel. Kanske försöker min kropp säga till mig att jag är redo, men jag stressar inte fram något, jag är fortfarande ung så jag har all tid i världen på mig. Vill ordna upp vissa saker innan det är dags.


Känner mig rätt så utvilad idag med och ska snart gå in i sovrummet och väcka älskling, vi får se hur det går med det. Undra hur jag ska väcka honom idag, om jag ska vara snäll eller elak ;)


Undrar vad vi ska hitta på idag, jag är så sugen på att åka till Nacka Forum och shoppa lite, samtidigt som jag vill spara alla slantar. Ska komma igång med tradera snart och sälja saker. Har ett helt förråd full med saker så jag kan nog tjäna en bra slant.


Nu ska jag sätta lite fart här hemma, ni får ha en trevlig lördag så hörs vi snart igen!


Ps: Fick sms av Tina nyss :D i miss you i miss you i miss you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0