29 januari 2010

God Morgon!

I natt har jag för en gångs skull sovit bra och har drömt massor med bra drömmar så jag ville inte gå upp imorse men var tvungen. Sov längre än jag brukar vilket var skönt. Ska snart sätta på mig massor med kläder och bege mig ut i kylan med Mexx. Nu har det äntligen slutat snöa och jag hoppas inte att det kommer mer nu.


Idag har jag lite saker att uträtta tillsammans med min mamma. Så jag ska hämta henne om två timmar, jag får agera chaufför, älskar att köra bil fast inte när det är halt ute. Jag känner mig rätt så trygg när det är halt, som jag sa i går testar jag bilarna på en parkering för att känna hur de beteer sig vid sladd och vad jag ska göra för att räta upp bilen. Sen var jag bäst i min klass på Gillingebanan när vi skulle köra mellan koner och så, och då var det självklart jättehalt. Jag hade kontroll på bilen i 75 km/h vilket var jätte bra. Då kunde jag styra bilen mellan konerna utan problem. Sen att anpassa farten beroende på väglaget är ju en självklarhet. Jag tar det säkra före det osäkra!



Men men, fredag idag vilket innebär massor med MYS som vanligt. Fredagar är den bästa dagen tycker jag. Och idag får jag äta godis också vilket jag ser fram emot, är riktigt godissugen. Har hållit mig ifrån det hela veckan vilket känns jättebra, bra för kroppen också. Det är värst på kvällarna men då tar jag en knäckemacka med tomat på och då går det över.



Nä nu måste jag bege mig ut i kylan för att rasta hund, efter det blir det frukost! Ska även lägga upp bilder på mina två nya lampor från Thailand, dom är jättefina och ger ett sådant behagligt ljus, som en solnedgång :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0