10 - 1 - 9

Hej bloggen!

Dagen började som alla andra dagar, jag och Mexx tog en långpromenad i det fina vitervädret. Ta i trä så har det varit strålande sol varje dag nu i en veckas tid. Riktigt mysigt, dock är det svinkallt, men klär man sig rätt kan man varaf ute hur länge som helst men jag måste tänka på Mexx som fryser om tassarna efter en stund. Får helt enkelt köpa små skor till honom, haha! Det skulle se ut. Jag tycker att det är okej med "kläder" på hundar så länge det fyller en funktion, små hundar klarar inte kylan riktigt.

Kom precis hem från min andra promenad med Mexx, ska snart förbereda middagen, funderar på att göra lax och potatis i ugn, mumsigt! Lax är en stor favorit, ska nog ha terriyaki sås på. Vet inte vad som händer annars idag. Blir nog bara en slapp dag.


Tror inte jag har visat den här bilden på Mexx från i julas. Han la sig på julklapparna vilket såg roligt ut och han såg riktigt sur ut. Han valde helt enkelt SIN julklapp, haha, självklart fick han också julklappar av tomten, så snäll som han är ;)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ja det är helt okej med kläder på små hundar och hundar med kortare päls tycker jag om det är kallt ute:)



/E

2010-01-09 @ 17:46:28
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0