10 - 1 - 6

God eftermiddag alla glada människor :)

Dom här dagarna har det inte blivit mycket bloggande men nu ska jag ta igen det, älskling har haft semester och jag har velat ägna tid till honom. Men imorgon börjar allvaret igen för vissa av oss. Idag har vi haft en mysig dag tillsammans. Den började iof inte bra då jag gick ut på en promenad med Mexx i 40 minuter. När jag kom halvvägs fryser mina ben ihjäl och gör svinont. Jag glömde sätta på mig tjockare byxor på mina tunna leggins dum som jag är. Benen värker och jag börjar skynda mig hemåt, när jag nästan är hemma är det så illa att jag ställer mig i en port ett tag innan jag fortsätter hem. Benen var KNALLRÖDA och iskalla när jag kom hem, ingen känsel, värk som fan. BRRRRR, det är kaaaaallt här i Stockholm. Riktigt kallt. BRRRRRRRRRRRRRR.

När jag kom hem sen så satt älskling och käkade frukost och efter det begav vi oss till Ikea för att jag skulle leta byrå. Hittade en skitsnygg som var på rea. Men självklart fanns den inte kvar, min vanliga otur med andra ord. Hittade massor med saker, och hittade även mitt drömkök :D Även ideér på hur man kan göra om hemma. Det kliiiar i fingrarna varje gång man är på Ikea :P Det blev inget köp där och vi begav oss vidare. Jag somnade i bilen och älskling väckte mig sen, och vips så var vi i Forum. Köpte rengörningskit till min laptop. Vi käkade även middag där, för min del blev det tacobar. Mätt och belåtna gick vi vidare och kikade.

Vet ni
, jag fick min byrå till slut :D vi hittade en i ek på jysk med sex lådor :D åhhhh längtar till plutten är klar med den så att jag får fixa och dona med kläderna :D

Har haft en underbar dag med min älskling ♥

Här skulle jag ha varit


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Usch det är hemskt att förfrysa någon kroppsdel! Hoppas att du inte gjorde det iaf!



/E

2010-01-06 @ 17:42:09
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0