10 - 1 - 5

Idag har jag inte haft tid att blogga då jag har haft fullt upp. Dagen började med att min kära mormor ringde och frågade om hjälp för att strömmen hade gått i vissa delar i huset så vi åkte dit och bytte propp. Vi tog med oss Mexx så tog vi en långpromenad där, hur mysigt som helst, Mexx lider inte brist på motion när jag har honom ;) Vi var ute dryga timmen innan vi begav oss.

Jag åkte till vårdcentralen för att ta blodprov ( pga sköldkörteln ) Var 6e vecka är jag där och tar prover. Fick vänta i en eeeeeeeeeeeevighet, en hel jävla timme och det var bara fem nr före mig desutom. Sitter och suckar av irritation när det plötsligt kommer in en liten kille på 4 bast med sin mamma. Hur gullig unge som helst. Han frågade sin mamma om det fanns sprutor är, sen säger han kan man ta spruta i snoppen? HAHAHAAHA höll på att garva ihjäl mig, lät så kul när han sa så.. Sen var det äntligen min tur!


Efter besöket åkte vi hem, jag tog en dusch, slängde på mig lite finare kläder och så åkte vi och käkade lunch på ett fik. För min del blev det pannkakor med grädde och hallonsylt, hur gott som helst. Träffade även på en gammal kompis där, Susanna :D Vi satt där ett tag innan vi begav oss för att leta byrå, jag hittade en jättefin som jag vill ha men innan vi köper den ska jag kika på Ikea som vi tar imorgon istället :D

Vi avslutade dagen med att köpa hem thaimat, åhh vad gott det var. Sen var det bara att klä på sig igen för att bege sig ut i kylan med Mex, kaaallt som fan ute. Brrr. Frusen som en isbit kom jag hem till ett varmt skönt hem och älskling hade tänt upp massor med ljus i hela lägenheten. Så mysigt!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag vill komma och kramas buhu :(<33

2010-01-05 @ 20:22:58
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: emma

hej gumman.hoppas allt är bra med dig,,

tack så mkt.

mm så mumsig pankaka:)

2010-01-06 @ 08:47:21
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0