10 - 1 - 3

God Morgon ( eller god eftermiddag )

Dagen började kanon, jag och älskling tog en långpromenad med Mexx på över en timme imorse, hur mysigt som helst, vädret var kanon, dock lite för kallt, brr frös om hakan och kinderna. Men med lite kärlek så gick det över och vi gick vidare. Riktigt mysigt.

Mexx ligger nedanför mig och sover just nu. Vi har faktiskt hunnit med rätt så mycket idag. Vi hjälptes åt att fixa i förrådet, hittade lite smått och gott, bla min vinterjacka och lite kuddar som jag ska ha i soffan. Här hemma ser det ut som en bomb har exploderat, riktigt stökigt, så jag ska ta itu med städningen när som helst. Jag skickade iväg älskling som får måla bänkskivan vi ska ha över diskmaskinen, den blir vit, tycker att det är fräschast, vill få lite ordning här hemma nu och sakta men säkert börjar det bli ett mysigt hem.


Pratade med familjen som har kommit fram till Thailand idag, de var just nu påväg till hotellet, hur fint som helst. 35 grader i skuggan och de skulle snart lägga sig vid poolen innan det var dags för middag. Så idag skulle jag ha varit där, solat, njutigt av livet, och bara haft det underbart. Det känns som att jag fick tandvärken pga Thailandresan, att tanden dämpar smärtan att vi inte kunde åka denna gång (OBSERVERA DENNA GÅNG), det hade inte direkt varit roligt att inte kunna äta så mycket och ha ständig smärta, så på det sättet är jag glad över tandvärken. Men nästa gång bär det av till paradiset för våran del med, det kan jag lova.

Nu ska jag ta itu med röran och piffa upp det lite hemma ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Å va mysigt! Vill verkligen också ha eget och bo med pojke! Finns inget jag hellre vill faktiskt! Jag tror inte det är så stökigt som du tror att det är ;). Saknar! Men vi skulle ha tjejkväll på torsdag va? Puss puss!

2010-01-03 @ 13:37:20
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0