10 - 1 - 28

God morgon!

vilket väder vi har det, huuuuuur mycket snö som helst. Det var inte alls kul att gå ut med Mexx imorse, dom har knappt skottat på trottoaren så det var svårt att ta sig fram. Stackars Mexx fick hoppa hela tiden, men bra med motion fick han. Det snöar fortfarande och jag vill att det ska sluta NU. Det är FÖR mkt snö. Det är inge kul alls, speciellt inte när man har en liten vovvsing att gå ut med.


Nu sitter jag i soffan inlindad i massor med täcken och kollar på film, chattar med Sandra och läser Tinas blogg som äntligen har blivit uppdaterad :D Dom är framme nu i Nya Zeeland och det är tydligen hur fint som helst. Jag önskar att jag också vore där nu, slippa det här snökaoset i Stockholm. Jag är så sugen på att gå in på fritidsresor, boka en resa till ett varmt land och ta mitt pick och pack och ge mig av. Det kliiiiiar i fingrarna, men detta år SKA jag resa så det så, känns som att det var evigheter sedan jag reste men iof var det det också. 2008 var vi i Thailand och förhoppningsvis blir det en resa dit senare i år i minst 3-4 veckor. Jag vill boka resa NU NU NU...


Underbara Pakarang 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0