10 - 1 - 23

Nu ska jag ta igen lite bloggdagar, som ni märker har jag inte uppdaterat sedan i torsdags pga privata själ. Kan inte dela med mig av allt men lite . Jag hade en jätte mysig kväll med mina bästa vänner i torsdags, Tina åker till Nya Zeeland på måndag så det blev avsked, saknar henne redan :( vi åt jättegod mat och pratade om allt mellan himmel och jord och hjälpte henne att packa och välja kläder och så. Vi dansade, skrattade och sedan blev det hej då på sju veckor nu :( jag hatar att ta avsked så det gjorde ont i hjärtat och tårarna var nära..

Jag o Sandra begav oss hemmåt och det slutade med en bilolycka, vi körde av vägen och var några millimeter från att träffa ett träd.

bilen blev lite skadad men vi klarade oss men chockan var stor. Jag fick en blackout och "vaknade" av att jag satt och skrek, Sandra och jag stod länge i vinterkylan och kramade om varandra. Det var jobbigt men vi var glada att vara i liv. Vi hade tur i oturen. Jag minns inte så mycket av det som hände. Tina skjutsade iaf hem oss och jag bara satt och skakade. Tack underbara människor för att ni finns ♥ När vi kom hem höll älskling om mig innan jag till slut somnade i hans famn. Dagen efter kändes allt som en mardröm.

Vi skulle ha åkt till röntgen denna dag (fredag) men allt slutade med att jag hamnade på akuten med en nära person. Alltså jag var inte den som var sjuk, men iaf. Vi var först på södersjukhuset, det var jävligt jobbigt att se en nära så sjuk men samtidigt glad för att jag var där. Efter många timmar där fick vi till slut bege oss till Huddinge sjukhus. 9 timmar senare fick jag säga hej då vilket var tufft då jag mer än gärna velat stanna kvar men var tvungen att åka, älskling kom och hämtade mig. Det var jobbigt! Men mina böner besvarades av en viktig person i mitt liv ♥

Idag besökte vi denne på sjukhuset och så ♥

På eftermiddagen idag lördag fick vi finbesök i form av svärföräldrarna, vi bjöd på brownies, glass och kakor och satt och kollade på bilder från bl.a nyår :D även filmer, jag dokumenterar det mesta som händer i mitt liv så det mesta finns i bilder och film men bara en bråkdel delar jag med mig till er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0