10 - 1 - 20

God morgon!

Har varit vaken i två timmar och ska snart sätta igång med att fixa här hemma, vi har möblerat om lite men jag är ändå inte riktigt nöjd. Tycker att vi har för mycket saker så jag ska plocka bort lite. Gillar ju när det är stilrent och inte mycket krimskrams överallt. Jag brukar gå in på hemnet för att kolla hur andra har det hemma, ett bra sätt att få lite tips. Men oftast använder jag min egen kreaktiva sida för att inreda, jag får lätt upp bilder på hur jag vill att det ska se ut. Det värsta är att jag sällan blir nöjd. Det blir liksom inte som jag har tänkt mig även om jag har bilden klar i huvudet.

Nu måste jag sätta igång om jag ska få något gjort. Har bara slappat i soffan hela morgonen och kollat på reprisen av Paradise Hotel. Den där Pontus verkar jäkligt skum måste jag säga, undra om han är sån eller om han har fått den rollen. Jajja, mina favoriter är kvar, Cimon och Greta så jag är nöjd och belåten. Min favorit från början i det danska version VANN. Så jag hoppas vekligen att jag får mina vinnare i denna med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0