10 - 1 - 17

Ussh vad jag har ont i huvudet, hade det redan när jag vaknade imorse och det har suttit i hela dagen. Det är typiskt att få det när man har fullt upp. Jag har varit i gång sedan halv tio i morse till nu. Dagen började med att vi möblerade om här hemma och städade, efter det begav jag mig till affären för att köpa saker till att göra pannkaka, åkte till mormor som bor i mammas och deras hus medan dom är i Thailand (eller var) men iaf, vi käkade pannkakor och pratade en massa. Efter det åkte vi än en gång till affären, denna gång för att handla frukost till familjen, köpte även duschsaker, toapapper + andra saker man vill ha första dagen hemma. Tror inte dom har med sig shampoo och sånt hem. Så allt sånt är påfyllt.

Efter det tog vi en långpromenad med lilla Mexx innan det var dags att duscha, klippa och rengöra öron på honom så att han är stilig när mamma och dom kommer hem.. Fönade honom sist och gud så fin han är nu, en helt ny vovvsing ;)

Efter det var det bara att ta en översyn med damsugaren (hos mamma) och fixa och dona det sista. Gjorde middag till mormor. Tog med mig filtar och festisar till mina syskon, de lär vara frusna när dom kommer, som sagt ska hämta dom på Arlanda senare ikväll. Sist men inte minst tankade jag bilen fulltank och så. Så nu är det bara för mig att bege mig när tiden är rätt.. Ska åka till Arlanda helt ensam för första gången ( alltså köra bil dit ) eller iof Mexx är med mig, vi ska stå där med flaggor när dom kommer, haha! Har lite ångest över vilken tid jag ska åka, det tar ca 50 minuter dit men jag lär vara på Arlanda en timme innan dom kommer om jag känner mig själv (tidsoptimist)

Nu har jag satt mig ner för första gången idag.. Jag måste bara säga att jag är piffig alltså ;) dom kommer hem till ett välstädat hem och kylskåpet välfylld med frukost.. Åhhh vad jag saknar dom ♥ så morgondagen kommer att bestå av mycket pussar och kramar när jag åker dit.. Redan ikväll kommer det bli ett pusskalas och tårar :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

åhh vad gullig du är som fixar så mycket för dom :)<33

2010-01-17 @ 19:50:54
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0