10 - 1 - 16

Vilken mysig dag, kom hem nyss och är helt slut i fötterna. Dagen började med att jag åkte och mötte min familj från Norrland, pappa, syster och systers kompis. Vi började dagen med att käka lunch i kungshallen innan vi tog en sväng på stan. Trisst väder ute, riktigt slaskigt i stan vilket är trisst, men dom var så glada över att det inte var snö, för det har dom gott om. Men iaf!

Vi var inne på Gina Tricot en bra stund, massor av snyggt har dom fått in. Medans syster shoppade loss kom jag ut med ingenting. Varför? vill inte köpa något onödigt utan köpa något jag verkligen kommer att använda, som jag inte bara slänger in i garderoben.. Fick en skitsnygg t shirt av pappsen iaf :) ska visa bild snart..

Vi gick och strosade på NK, gallerian och hötorgshallen. Klockan blev mycket och jag var tvungen att bege mig till Sickla där jag och älskling skulle på bio. Vi såg luftslottet som sprängdes, den var jättebra. Vi hade en jättemysig kväll. Hämtade upp Mexx som fick vara hos svärföräldrarna så länge vilket han tyckte var kul :) sötnosen! Världens gladaste och socialaste hund..

Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen, imorgon väntar en händelserik dag + att jag ska åka till Arlanda och hämta familjen som varit i Thailand ett tag nu. SAKNAR!!! Mexx får självklart följa med mig dit ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0