10 - 1 -1

God Morgon och välkommen det nya året  2010 :D

Hade ni ett bra nyår ? min var kanon, jag var inte i sängen fören vid halv fyra men gick upp vid tio ändå fast jag är trött. Hmm! Kanske ska gå och lägga mig igen, nja vi får se. Blir nog att halvsova en stund i soffan och glo på film. Men innan ska jag ta en dusch och tvätta bort gårdagens smink och hoppa i myskläderna.



Nyårsafton var jättebra på alla sätt och vis, mycket trevligt folk och glad stämning som det ska vara. Vi var väl totalt 23 personer igår. Vi åt middag hemma jag och älskling, det slutade med soppa för min del. Kul nyårsmat va, NOT! men det är så att jag har SKITPROBLEM med en visdomstand och kinden har blivit svullen så jag biter mig i den vilket gör svinont så jag kan inte tugga. Jättejobbigt, är så sugen på MAT, haha! Men men. Jag ger det några dagar till så får vi se om det blir bättre eller om jag blir tvungen att ta bort den. Hjälp!!!

Vi kollade även på Deadline med Brittany Murphy i huvudrollen, den var bra :) sen var det dags att fixa oss och bege oss till festen. Blev mycket skratt, snack m.m. Jag svullade glass i massor, sen var jag så sugen på choklad, men eftersom att jag inte kan tugga  fick det bli chokladsås ;) Yummi! Det blev en hel del bilder kan jag lova :D

Jag agerade chaufför under natten och tjänade en slant. Någta berusade fjortisar stoppade upp vägen framför mig ( ca 10 stycken ) jag tutar men dom aktar sig inte. Dom börjar slita i dörrarna och får upp dom, jag bara kör på. Jag var SÅ NÄRA att åka tillbaka till småglinen men gjorde inte det, jag vill inte stå där och skälla ut dom, vad hade kunnat hända då, och var desutom ensam så, det var bara att stanna, stänga dörrarna och åka vidare. Jävla snorungar. Ja vad ska man säga.. !!!

Vid halv fyratiden kom vi hem och la oss direkt i sängen, och somnade ;) *ZzzZzzzz*


En nyvaken, ofräsch Niki, Dags för en uppfräshning!!! Jag lyckas ALLTID få en skugga som gör att min näsa ser krokig ut, blää


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0