Vad ska ni göra på alla hjärtans dag?

 

Jag har inte kommit på hur älskling och jag ska fira alla hjärtans dag. Helst av allt skulle jag vilja ta en weekend resa. Jag har aldrig varit i någon storstad utomlands. Har alltid velat åka till Ungern där jag har mina rötter. Den tanken har alltid funnits. Men samtidigt vill jag spara pengarna så att vi kommer till ett varmt land senare detta år. Eller varför inte ta både och ;)


Nä men seriöst, vad ska man hitta på? Vill göra något speciellt denna dag, verkligen rå om varandra och det ska självklart vara MYCKET KÄRLEK. Kanske börja dagen med att åka till Naprapathögskolan för lite massage, vet inte om dom har öppet då. Fast det kanske inte är så kul denna dag. Synd att inte alla hjärtans dag var senare på våren så att man kunde åka till något mysigt ställe och ha picknick. Ligga och pussas i gräset ;)


Bio och middag? en klassiker, men känns så trisst. Vill ändå göra något som man aldrig gjort tidigare.. Jag bor ju ändå i stockholm så, här finns tusen saker att göra. Frågan är bara VAD?


Man behöver inte göra så mycket saker, det viktigaste är ändå att man är tillsammans, har det bra och ger varandra mycket kärlek ♥

Jag personligen tycker att man ska fira lite extra på sådana här dagar. Mina dagar är alltid som alla hjärtans dag, jag har ju min älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0