Im HAPPY :D

Åhh vad glad jag är, äntligen har jag fått mina pengar till ett årskort på gymmet, nu kan jag börja träna på allvar och verkligen bygga upp min kropp både mentalt och fysiskt. Tyvärr kan jag inte träna imorgon då jag fortfarande är sjuk, men jag sitter här och dricker citronvatten, riktigt smarrigt så jag hoppas på att jag mår bättre snart. Så fort jag mår bättre ska jag gymma, då finns det ingen mer bortförklaring, ska testa på olika aktiviteter också, finns en hel del att välja på, hoppas att dom har någon form av dans, skulle vara kul. 


Ska fixa musik till min ipod imorgon, leta reda på en träninsväska och lite sånt..


För övrigt, sitter och kollar på familjen annorlunda som vanligt, vissa familjer är mysiga, andra inte, gillar inte dom som bor i lägenheten. Vad är dom, 12 personer i en fyra med ETT fungerande badrum. Och vad det ser ut, saker överallt, stackars barn. Min åsikt! Nu börjar det igen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

det skulle vara bra om du kommenterade inläggen

2010-02-08 @ 21:18:42
Postat av: NIKI

Va?

2010-02-08 @ 21:41:32
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Josephine

allt bra idag ? :)

2010-02-09 @ 07:34:05
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0