Jag sitter hellre under korkeken och luktar på blommorna

Sitter här och läser bästis blogg. Tina är fortfarande i Nya Zealand och kommer inte hem fören i mars. Åhhh vad jag saknar dig gumman. Vilka äventyr hon är på, perfekt land för min Tina som är en riktig äventyrsmänniska. Själv är jag den fega sorten som inte vågar på mig sådana utmaningar, jag sitter hellre under min korkek och luktar på blommorna. Nä men nästa resa jag ger mig ut på ska jag se till att utmana mig själv lite och inte bara ligga i solen och sola hela dagarna och bada i havet. Apropå det, när vi var i forum igår så gick vi förbi fritidsresor, jag längtar SÅÅÅÅ efter att få sitta där och boka resa. Ja jag vet att jag tjatar om det lite VÄL mycket nu, men jag har inte rest på TVÅ ÅR klart det kliar i fingrarna. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right. fast i det här fallet har jag väntat länge NOG.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0