5 februari 2010

God Morgon sunshines!


I natt drömde jag en hemsk dröm om att jag hade blivit kidnappad och lyckades fly. Sen hoppade jag i sjön och blev en sjöjungfru. Kidnapparna hittade oss och vi sprang för våra liv. Det blev vinter och det var stora branta backar men jag hade fått en superkraft så jag sprang hur fort som helst. Sedan var det massor med saker som hände men orkar inte ta upp allt. Samtidigt som drömmen var skrämmande var den ändå spännande.


Idag har jag lite sysslor att göra hemma. Sen blir det myskväll. Funderar på om vi ska hyra några filmer, kan ni tipsa om några? en film jag fortfarande inte har sätt är en shopaholics bekännelse, men det är inte precis älsklings typ av film så det blir nog skräck, thriller och action. TIPSA :)


Annars då, funderar på om jag ska bege mig till gymmet senare, har inte varit där på en månad, men nu är det dags igen. Det blir ett långpas.


Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0