Mer duschande åt samhället...

Sådär, nu står maten i ugnen, körrfärsgratäng a la Niki, hällde i kokkosmjölk också, mumma. Kan det inte bli klartt snart, är vrålhungrig men får skylla mig själv då jag levt på godis idag och sedan att jag började med middagen så sent, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, right! Till efterrätt blir det Ben&Jerrys som älskling köpte med sig hem. Min favorit är cockie dough. Det är onsdag idag vilket betyder att jag kan unna mig lite extra..

Vad ska ni äta/ätit till middag?


På tal om något helt annat. Finns det något värre än svettlukt och dålig hygien. Vissa människor luktar vidrigt och är skitiga. Det var en kvinna bakom mig i kön här om dagen, det luktade så vidrigt så jag var tvungen att vända mig om och kolla vad det var som luktade, sen var jag tvungen att dra tröjan över näsan för jag mådde så ILLA, jag skiter fullständigt i om hon såg mig. Jag har verkligen en fobi för människor som inte tar hand om sin hygien.. Köp deo och parfym tack men framförallt TA EN DUSCH... Finns inget härligare än att duscha. Känner dom inte själva att dom luktar illa. Jag måste verkligen avreagera mig lite när det gäller detta ämne. Vissa kan förpesta en hel jävla affär eller buss. Jag personligen duschar varje dag då jag anser att man blir "skitig" varje dag sen är det så otroligt skönt och avkopplande. Nä mer DUSCHANDE åt samhället TACK!!!



Gammal bild på mig :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

jo jag har en ny mobil om det är det du menar?

2010-02-04 @ 08:29:21
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och om dom röker cigarretter, det luktar skit det också. Det finns en som alltid brukar vara på Maxi, hans hår är alltid lika fett och han stinker verkligen, jag duschar varje dag och sköter mig, för det värsta jag vet är illaluktande människor

2010-02-04 @ 09:47:21
URL: http://moonbell.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Så söt du var:) Fast det är du ju nu med!:)



Svar: Ja det var riktigt gott;P Idag blir det tacopaj istället. Hade i frysen från ett storkok för ett tag sedan;P Smidigt och bra;P



/E

2010-02-04 @ 12:42:15
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: emma

tack så mkt gumman:) men man blir ledsen när de klagar på en sådär. nu fick aj en kommentar om att ja var dum som lät han sova i vår säng för att de kan dö av värmen...

2010-02-04 @ 15:09:49
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Inte bra att leva på godis :S

2010-02-04 @ 15:22:53
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0