17e februari 2010

God morgon

NU SNÖAR DET IGEN :( vad är det här, jag vill inte ha vinter längre, jag vill ha vår. Trodde att den skulle komma snart men nu känns det som en evighet igen. Det är inte lite det snöar heller. Nä nu går jag i ide tills våren är här.


Hade en jättemysig dag igår, träffade Sandra och vi käkade frukost på ett cafe och satt och snackade skit, för min del blev det som vanligt två ostmackor och en varm choklad. Jag glömde min kamera så det blev inga bilder för min del, får vänta tills Sandra uppdaterar sin blogg. Hon blir nog lite överaskad när hon lägger in bilderna i datorn, tog nämligen jätteflummiga bilder på mig själv när hon var på toa :D ha ha. VI SAKNAR DIG TINA. Sen skildes vi åt, jag skulle på ett möte. Efter det så drog jag till gymmet, blev det vanliga. körde rätt så hårt med armarna.


Älskling kom och hämtade mig efteråt så drog vi och handlade massor med grönsaker och lite så. Åhh måste visa er en sak sedan ;). Vi blev påminda om att det var fettisdagen när vi såg semlorna i affären, men vi köpte våra på ett café istället. Köpte även en till svärmor (svärfar är utomlands, så han fick ingen :p ) så vi drog hem till henne och överaskade. Satt där ett bra tag innan vi begav oss hem. Jag ställde mig och lagade en kycklingsallad direkt då jag inte hade ätit på hela dagen förutom frukosten. Inge bra när man tränar. Kvällen avslutades med mys i soffan framför Red Dragon.


Trött Niki efter träningen


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Ja jäkla snö!



/E

2010-02-17 @ 18:11:48
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0