Det är för mycket nu.

Idag har jag inte gjort någonting, har knappt varit utanför dörren, var bara och handlade en snabbis. Älskling och jag har kollat på jurassic park 1 & 2. Länge sedan man såg dom. Vill se 3-4an snart också, det finns väl en fyra? kanske är helt ute och cyklar. Har precis släppt ut katterna så att dom får vara ute och busa lite innan man ska sova så att man kanske får sova hela natten utan dampiga katter, de har legat och tagit igen sig hela dagen tyvärr. Behöver sova känner jag. Är helt slut både fysik och psykisk.


Det har varit lite mycket jobbigt på sistonde, varit med om en nära anhörig när denne var riktigt sjuk, när man upplever det så nära sig så inser man hur skört livet är och jag sitter här med en ständig oro att förlora någon nära nu. Ja jag vet att man inte ska tänka så men det går inte. Oron sätter sig så djupt i hjärtat. ♥ Jag älskar min familj så himla mycket ♥ Man ska vara rädd om sina nära och kära.


Tack ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0