Lila is the color

Vid det här laget måste ni veta att den färgen som står mig närmast om hjärtat är LILA. I just LOVE that color

( varför ger jag mig på att skriva på engelska när jag suger på det) men iaf ;) Jag har alltid gillat lila lika mycket, den tilltalar mig på ett speciellt sätt. Fast jag äger inte mycket lila kläder, två toppar tror jag det är och en klänning, två morgonrockar och två pjyamaser och självklart underkläder. MER lila i garderoben tack ;) det är inte bara till mig själv jag köper lila kläder, sist jag köpte kläder till älskling blev det en lila t-shirt och han var MYCKET snygg i den färgen. Så både hans och min garderob lär innehålla mycket lila inom en snar framtid. Hi Hi. Jag vet, jag kan färga alla mina kläder till lila, fan vad smart jag är, så slipper jag köpa ;) Ha Ha, hade en period när jag var typ tio år då jag färgade kläder hit och dit.

 

När vi ändå är inne på kläder måste jag tipsa er killar där ute om att i thailand finns det GRYMT snygga jeans till er, älskling äger 5-6 par jeans som är från Thailand som vi köpte sist vi var där. Jag ville också köpa jeans där men min kropp är inte byggd för deras kläder, varken när det gäller byxor eller tröjor. Jeansen kom inte längre än till låren, eller så var dom för korta, eller så satt dom för pösigt. Det gäller även här i Sverige, hittar sällan jeans som passar min kroppsform (långa, för smala ben och sedan bredhöftad) Jeansleggins is the shit for me :DDet negativa med jeansleggins är att dom åker ner hela tiden Men. när jag har tränat ett tag lär jag få kraftigare vader och då ska det köpas vanliga jeans. Om några jeans är bra så är det bikboks. billigt och bra.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0