Hemma

Vilket härligt väder det är men KALLT. Gick till mötet imorse vilket var jätteskönt MEN jag glömmer givetvis att sätta på mig mössan vilket jag får ångra senare, aj aj vad ont det gjorde i öronen, fick värma dom med hjälp av händerna. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen, inte kunde jag gå hem och hämta mössan heller för då skulle jag aldrig hunnit till mötet. Jag tyckte riktigt synd om mig själv. Men har lärt mig en läxa nu.


Efter mötet var det bara att knata till gymmet, körde mycket armar idag vilket jag behöver. När jag var klar var det en gubbe som frågade mig vid skorna om man ska ha plastpåsarna på skorna när man går in (en vagn med stora påsar stod där) han hade satt på sig dom över skorna vilket såg väldigt roligt ut. Nej säger jag man ska lägga skorna i där för att inte skåpet ska bli skitigt. Nu vet jag säger gubben, man ska lägga skorna i påsen, man ska inte sätta på sig dom, HA HA HA. Aja han fick tro att han var den smarta av oss. Jag lämnar gymmet och beger mig till affären där jag köpte lunch. Färskt bröd, grönsaker och färskpressad apelsinjuice, mumsigt. Nu är man riktigt mätt och belåten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0