Hemma från träningen

Kom hem för en liten stund sedan, har varit på gymmet med mamma nu på kvällen. Körde rätt så lugnt och kul hade vi, ha ha. Det blev både cykel, crosstrainer, armar och rodd. Det känns riktigt skönt nu efterråt.


För övrigt idag har jag i stort sett varit hos mamma och dom hela dagen, gick på prommis med Mexx och tog massor med kort, visar dom imorgon. Sen har jag läst läxa med min kära bror, det var kul förutom att man kände sig lite dum på en fråga, ha ha ha vill inte ens ta upp den här men men fick väl ett riktigt hjärnsläpp.. Nä jag är för trött för att blogga just nu. Ska slappa framför efterlyst nu. Vi hörs imorgon...


NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0