Hemma från Ikea

Nu är jag hemma från Ikea, hittade massor med fina saker jag skulle vilja köpa men det blir inget mer köpande av möbler föränn vi flyttar till större, har ingen plats kvar här hemma. Men lite småsaker blev det. Vi käkade även lunch där, för min del blev det lax med pommes, laxen var svingod så nu ska jag börja äta den varje gång vi är där. Så den kan jag rekomendera. Jag är GALEN i lax :D Finns inget godare. Färsk grillad lax med massvis med citronpeppar och potatisgratäng och till det en kall god sås, MUMMA


Vi avslutade dagen med en mjukglass. Sen begav vi oss till jysk, hittade jättefina filtar som jag ångrar nu att jag inte köpte, hur mysiga som helst och billiga.


Min nyfikna Geisha var givetvis med och kollade ad jag hade köpt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0