En bra dag

Har haft en superduper mysig dag. Den började med att jag och älskling åkte till ett café för frukost, för min del blev det varm choklad och ostmackor, där satt vi ett bra tag innan vi gick vidare in i affären och köpte kladdkaka och vispgrädde som vi tog med oss till mamsen och dom. Vi stannade där ett bra tag, umgicks med syskonen och så. Ingen var på "fotohumör" så det blev inte så många bilder som det brukar. Men några fick jag, bla när min lillasyster höll på att fixa och borsta älsklings hår, sötnosen ;) Jag tog en prommis med Mexx och vi busade i snön, så han var helt snöig när vi kom hem, men han skulle ändå bada vilket han inte såg fram emot ;)

 

Nu på eftermiddagen har vi varit en sväng till svärföräldrarna, och snart ska vi glo på film. En mysig och bra dag.

 

Här har vi en vovvsing som inte gillar att bada ;)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Låter underbart!:)



Svar: Tack så mycket:) Jodå pizzan var god;)



/E

2010-02-14 @ 17:46:41
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0