Dags för lunch

Har varit rätt så effektiv här på morgonen så nu ska jag ta det lite lungt och kolla på Beck hade jag tänkt, ska göra lite lunch också, det får bli quinoa och stekt fisk, är en riktig fish lover, jag lever i stort sett på det. Måste bara vänta på att diskmaskinen är klar, för kastrullen jag vill ha ligger givetvis i den. Men snart så. Min nyttiga vecka fortsätter och det går väldigt bra, man känner att magen uppskattar att inte äta socker och fet mat varje dag. Bara man har bestämt sig så fungerar det.

 

Nu är diskmaskinen klar. dags för lunch!

 

Bilder jag tog på Geisha igår ;)


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: härligt :) jo bra :P vad gör dudå?

2010-02-09 @ 18:53:42
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Vad duktig du är, fisk är ju så nyttigt också:)



Härlig bild längst ner;)



/E

2010-02-09 @ 19:11:03
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0