7 februari 2010

Hej bloggen!


Nu är jag på benen igen, eller ja det är bättre iaf, magen känns fortfarande konstig och känner mig lite hängig i kroppen men inte som igår. Då kände jag mig mer eller mindre dödssjuk, men blev väl ompysslad av älskling så. Lite mysigt att vara sjuk faktiskt, hihi! Köpte lite datorspel igår så att jag skulle ha något att göra, det blev rollercoaster och soniq, fan vad jag sög på det och det blev mycket "det är något fel på det här spelet alltså"  he he, ja humöret är inte på topp när man är risig.


Idag har vi varit en sväng förbi Nacka forum, kikade in en snabbis på gina men köpte inget. De ar fortfarande rea där på rätt så många plagg, hittade en topp jag ville ha men snålade. Efter forum begav vi oss vidare, köpte bl.a rökelser och mat, ni skulle ha sett våran nyttiga korg, fullt med grönsaker, lax, nyttigt råris, keso, havregrynsgröt och mannagrynsgröt, sen soyamjölk också. Vi båda ska rensa kroppen och bara äta nyttigt, sen unna sig lite på helger. Det känns bra att båda gör det så att vi kan puscha varandra. Så gröt till frukost och grönsaker och bra fisk till middag till det massor med bubbelvatten. Måste använda min bubbelvattensmaskin lite mer nu. Känner att min kropp tar stryk av massor med skit nu så. Så godis blir det bara en dag i veckan från och med idag. Får äta knäckebröd och kokta morötter som "snacks" istället, mums..


Vi köpte även färg, ska måla om lite möbler. Bl.a vårat soffbord och lite hyllor, vitt ska det bli, så det ska jag sätta igång med i veckan, ja ni hörde rätt, JAG ska göra det ;) ska bli spännande att se hur länge tålamodet räcker, ussh kommer ihåg när vi målade om hela lägenheten, eller ja, inte VI utan DOM. Även fast jag inte målade något så var tålamodet på botten.


Nu ska jag fixa middag, blir laxsallad, härmar svärfar med kryddan när det gäller lax, han gör världens godaste :)

Kommentarer
Postat av: emma

hej gumman!

jo , de gick bra mötet:)

vad fin din overhaed har blivit.

kram

2010-02-07 @ 16:44:02
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhej , Fin blogg.

Sk vi följa varran via bloglovin ?

Kram

2010-02-07 @ 18:02:55
URL: http://nathaliezz.blogg.se/
Postat av: emma

tack gumman:) jo allt är bra annars förutom att vi blivit riktig förkylda:(

2010-02-07 @ 18:38:45
URL: http://trollbollsmamma.blogg.se/
Postat av: Laila

Fin blogg :)♥

2010-02-07 @ 19:53:52
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0