6 februari 2010

God morgon!


åhh vilken natt det har varit, har inte alls sovit bra. Jag har så fruktansvärt ont i ryggen när jag sover så det är en riktig pina, det ända sättet att ligga då det gör mindre ont är att ligga på rygg vilket jag hatar. När jag kommer igång med träningen igen så är nummer ett att bygga upp en stark rygg. Sen måste jag framförallt lära mig att stretcha. När jag väl tränar kör jag på hårt i ca 2 timmar varje gång. Men jag stretchar aldrig. Men när jag väl tränade så kände jag inte värken utan den har kommit nu när jag inte tränar. Om ni undrar varför jag inte tränar just nu är det för att jag inte fått mitt årskort än, ska få det betalt eftersom att jag måste träna upp min högersida. Jag har fått papper på att jag är godkänd men nu väntar jag på pengarna. Att det ska ta sådan tid, varför inte få pengarna samtidigt man fått ett godkännande... Suck!




Kommentarer
Postat av: Jen

Stretch är väl rätt viktigt va? Jaha, rätt soft lördag här. Vad tyckte du om Snabba Cash föresten? Åk till Paris, kan få billiga biljetter om ni åker från Skavsta. kram

2010-02-06 @ 18:27:24
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0