3 februari 2010

Har inte hunint blogga förens nu, kom hem för en stund sedan, har varit iväg på lite saker och sedan har jag även gjort lite tester, bl.a mensaliknande tester vilket gick jättebra, jag har kikat på sånt förut på nätet och jag fick bra på det, men idag gick det jättebra vilket var roligt. Wihoo..

 

Såg reprisen av Paradise hotel imorse och den personen jag trodde skulle vinna från första början vann. Jackie. Vilken härlig personlighet tjejen har ;) Kul att hon och Patrik delade på vinstsumman. Vet inte hur jag skulle göra om jag var i samma sits, man kan bli rätt så självisk och girig när man väl står där. Jag som är rätt lik Joakim Von Anka skulle nog ha roffat åt mig hela summan själv.

Vad skulle ni ha gjort ? tagit pengarna själva eller delat den med sin "spel" partner?

 

Jag idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0