26e februari 2010

Fyfan vad jag är trött, inte nog med att jag sov dåligt så har jag varit vaken sedan kvart i sex. Har varit i Uppsala några timmar på lite ärenden, tog även en sväng förbi Ikea när vi ändå var där, Shit vilken skillnad det var att gå där jämfört med Stockholm. Vilket lugn, inga stressade människor, inga köer, underbart. Köpte bara mappar, men hittade lite jag var sugen på att köpa, bla en sekretär. Men inga köp för min del. Håller hårt om min plånbok just nu. Kommer inte ens ihåg när jag köpte kläder senast, minst två månader sedan iaf..


Älskling håller just nu på att grädda pannkakor. Ska bli smarrigt, helt klart en av mina favoriträtter. Det med massor av glass,banan och hallonsylt, mums. Fast det är gott med även nutella på. Föresten, det har kommit en ny geisha med caramell smak, har för mig att jag redan skrivit om det men ändå, är för trött :P Den är SKITGOD och ni borde smaka på den... Nä ögonen går i kors nu och det lär bara bli en massa babbel här så jag säger GODNATT nu :)


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Vad smaskigt!:)



/E

2010-02-26 @ 20:20:45
URL: http://ericaperzzon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0