25e februari 2010

God morgon


LÖNING idag :) löning betyder att vi ska iväg och storhandla, fylla både frys,kyl och skafferi med massor av gott, men innan det har jag två viktiga möten att gå på som tar hela dagen. Har en paus på en timme mellan möterna så då tänkte jag köpa något gott att äta samtidigt som jag skriver inköpslistan. Vi ska hålla hårt på våran matbudget nu. Jag skulle inte vilja vara med på lyxfällan och se våra pengar på mat, its too much. Vi ska leva på den rekomenderande matbudgetet, inte ett öre över punkt slut.


Känner mig jätteseg idag, har knappt sovit något inatt, för det första vaknade jag hela tiden, det andra var att katterna höll på, ena ville gå ut, den andra dampade, sen gick jag upp och släppte in den ena igen och då började båda dampa. Sen ringde älsklings mobil, han höll på i köket vilket lät en hel del, sen var jag tvungen att gå på toa och efter det sket jag i att somna om, klockan var då 06.30 och jag skulle ha gått upp 09.00. Spenderade min tidiga morgon med att kolla på Sverige - Slovakien, shit vilken spännande match, jag stod upp de sista minutrarna och bara hoppades att de skulle sätta ett mål till, men icke, vi förlorade :( Tråkigt..


Det var rätt så bra att jag gick upp tidigt idag så att jag lägger mig tidigt ikväll, ska nämligen upp tidigt imorgon och det skulle vara skönt med några timmars sömn. Åhhhh vad jag är trött, bara jag inte somnar på möterna ;) inte blev jag piggare av duschen imorse. Ögonen är jättetunga. ZzzzZzz..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jobbigt när man inte sover ordentligt. Sedan ska man ändå upp på dagen och fungera någorlunda normalt :)

Hoppas storhandlingen går bra :) Får skriva vilken sedan :)

Kram

2010-02-25 @ 11:06:47
URL: http://rebeccy.blogg.se/
Postat av: Jen

Rekomenderad matbudget???? kram

2010-02-26 @ 22:03:08
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0