23e februari 2010

Tråkig uppdatering va? men jag har helt enkelt inte haft ork då jag fortfarande är jätteförkyld. Bihålorna håller på. Har ju kronisk bihåleinflammation så jag tror att det är därför det är så kraftigt. Suckar, ska prova min andra nässpray som är för bihålorna.. AJ MIN NÄSA :( buhuuu..


Så i stort sett har jag legat i soffan hela dagen och glott på film, Final Destination, mycket bra film, finns det inte en tvåa också ? har även svullat glass. Vet inte hur många liter glass jag ätit dessa dagar man varit sjuk, mer blir det redan ikväll. Älskling kom hem med fyra paket till mig igår, har bara ett kvar :( får storhandla på torsdag och fylla frysen med glass. Hoppas att ni har haft en bättre och intressantare dag än vad jag har. Saknar att komma ut, nu ska jag koka lite koksaltvatten och låta ångan rena min näsa och förhoppningsvis bli friskare snabbare. Sen blir det glass och halv åtta hos mig. Är en film ikväll som jag tänkte se, det perfekta mordet..


Önskar att jag hade en disk full med glass hemma nu :)

JAG SAKNAR ER TINA OCH SANDRA <3 världens bästa vänner

Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch va sjuk du är :(, stackars! INte kul! Saknar dig med! Puss

2010-02-24 @ 11:32:11
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Ja så mycket glass skulle inte vara helt fel;)



/E

2010-02-24 @ 21:42:28
URL: http://ericaperzzon.se
Postat av: Anonym

SAKNASR ER ME!!! sa himla skont att fa prata me dig gumman LOVE U! tanker pa er hela tiden! ni betyder sa! LOVE er TINA

2010-02-25 @ 10:17:11
Postat av: Jenny

Vad har du för nässpray nu? Jag var hos ÖNH läkaren i måndags...blä! Fick med mig antibiotika, kortison och nån ny nässpray som kommit för jag fick så ont av den gamla!

2010-02-26 @ 06:01:01
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0