2 februari 2010

God morgon!

Har drömt väldigt mycket inatt, bl.a kunde jag flyga i luften vilket var en häftig upplevelse. Tänk vad härligt det skulle vara att kunna flyga, men vilket kaos det skulle vara i luften, tänk bara på alla i Kina. Fast om det bara var JAG som skulle det, fan vad kul det skulle vara ;) Jag har provat att flaxa med armarna men inget händer då, haha!

Det blev ingen skräckfilm för min del i går utan jag fastnade framför halv åtta hos mig, familjen annorlunda och 13 snart 30, tänkte kolla på skräckisen nu men det kanske förstör nu när det är ljust ute? Men jag lär bli skraj ändå då jag är ensam hemma så. Hmm vågar jag? nä jag väntar nog tills ikväll. Är en riktig fegis när det gäller skräckfilmer samtidigt som jag älskar att se dom. Gillar väl att bli rädd antar jag ? Det var länge sedan det kom ut bra japanska skräckisar, The Ring, One missed call m.m. Så nu tycker jag att det är på tiden att det kommer några liknande.


För övrigt idag, skulle ha träffat Sandra men hon blev sjuk. Så det kanske blir Ikea för min del. Jag ska iaf börja med att äta frukost, äggmackor och ett stort glas kall juice.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Å gillar nya designen! Skulle du kunna på torsdag i stället? Om jag nu lyckas bli frisk... Jag mår så dåligt :´(!

2010-02-02 @ 11:34:01
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0