10 februari 2010

God Morgon!


Ja då får man se om man pallrar sig till gymmet lite senare i eftermiddag, det är väldigt lockande men har fortfarande ont i halsen så det känns inte sådär jättebra att träna då, vill inte att det ska bli värre. Men att cykla lite kan inte skada så mycket. Dom kanske har något yogapass idag och då finns det ingen bortförklaring till att inte gå. Men har inte den nya listan på aktivitetspass. Det kanske står på nätet, fan vad smart jag är ;)  Ha Ha


Shit, om 3-4 månader är det SOMMAR :D vad tiden gick fort helt plötsligt. Hoppas att våren kommer snart och att det kalla vädret och snön försvinner. Man känner att vi är påväg mot ljusare och varmare tider, humöret är bättre. Dags att börja planera lite vad man ska göra i sommar. Jag är lite sugen på att boka en resa samtidigt som man inte vill åka på sommaren, man vill hellre skippa vintern i en månad. Så resa blir det nog inte. Kanske en roadtripp till Danmark eller nått, Sandhamn är en tradition, det får bli småutflykter helt enkelt vilket är mysigt det med.


På tal om resa, jag drömde att jag, älskling och våran framtida bebis var på semester tillsammans. MYS ♥


Nu är det dags för att koka lite gröt. Smarrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0