Varit på BIO

Go kväll


Kom hem för en stund sedan, jag och älskling bestämmde oss lite spontant att dra på bio. Det blev Trollkarlens lärling, den var jättebra tycker jag, sedan är ju Nicholas Cage med, han är en riktigt bra skådis.. Det enda tråkiga med att vi drog på bio var att vi alltid, då menar jag alltid lyckas få någon "störig" person bakom oss. Och denna eftermiddag var inget undantag. Denna gång kunde inte pojken bakom mig rå för det men ändå. Han hade ticks (harklade sig jättehögt hela tiden) då menar jag verkligen hela tiden, och när han inte gjorde det så höll han på med sugröret och stoppade ner och drog upp det ut muggen, och det lät en hel det med. Okej visst han har ticks, inget han kan rå för över, MEN det var så störigt, det lät inte lite heller. Varför lyckas jag alltid få någon skum person bakom mig alltså. Förra gången var det en som sparkade mig i ryggen hela tiden, en annan gång satt en morsa och översatte hela filmen åt sin son. Sa till tre miljoner gånger men hon slutade inte. AAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!


När vi ändå var i farten sprang jag in på GT för att kika lite, hittade en hel del på rean men bestämde mig för att inte köpa något vilket min plånbok uppskattade :)


Hur som helst, filmen var bra, rekomenderar er som gillar Harry Potter och liknande filmer att se denna. Hoppas på en uppföljare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0