Gymbollen är min bästa vän

Att träna med hjälp av en träningsboll är något jag starkt rekomenderar. Finns massor av bra övningar, speciellt om man svankar, och det gör jag. En övning är att ha bollen bakom ryggen och böja på knäna, spänn magen samtidigt. En annan är att lägga sig på rygg på bollen, vila huvudet och nacke, puscha upp magen och spänn, sträck upp armarna och sätt i hop händerna, svaja från sida till sida. Ja jag är inte bäst på att förklara men men, hoppas ni förstod. Ni kan säkert dom övningarna redan.

 

Ett annat tips är att sitta på bollen samtidigt som du sitter vid datorn, ha rak rygg.

 

Provade Tinas boll sist, Sandra fick agera fotograf. Ja det här är ingen övning hohoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0