31a augusti 2010

Hej bloggen


Idag har jag haft en dag för mig själv. Jag lånade min svärfars bil och begav mig till Nacka Forum. Gick runt där i några timmar och det var faktiskt jätteskönt att vara helt själv :) Köpte lite nya fräsha underkläder och strumpor på H&M. Tog även en sväng in på GT, har kommit massor med fina höstkläder (min favoritmånad när det gäller kläder) önskar att man var miljonär nu, då skulle jag köpa en helt ny garderob full med nya fräsha kläder. Var även inne på Media Market och kollade på videokameror, vill verkligen ha en nu nu nu, får önska mig det av tomten ;) ha ha. Nä men på mellandagsrean, då kanske man kan fynda en bra. Vill även köpa nya objektiv till kameran. Har bara två stycken just nu. Massor man vill ha :) är en liten shopaholic!


Kom även hem med nya träningskläder, köpte bla tre par strumpor, en träningsbh, linne och tajta byxor. Allt för 200 kr vilket var helt okej. Förut har jag gymmat i collegebyxor och det är ingen höjdare, varmt som satan. Allt är i svart vilket jag rekomenderar när man tränar. Vad jag glömde köpa är en vattenflaska, får köra med min gamla festisflaska så länge, ha ha!


En helt okej dag. Nu ska jag fortsätta att städa här hemma. Svärfar håller just nu på att slipa i badrummet, himlans liv. Åhh vad jag längtar till badrummet är klart. Självklart ska ni få se bilder då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0