2a Augusti 2010

God eftermiddag


Regnet bara öser ner, men det är ganska skönt. Våran gräsmatta var lite torr, ändå vattnar vi på kvällarna. Inte nog med att jag inte kan hålla liv i blommorna, gräsmattan verkar jag inte heller kunna sköta. Vad är det för fel på mig, jag har inga gröna fingrar det är en sak som är säker. Så här hemma kör vi på fejkade blommor, det går inte annars. Det är knappt så att jag klarar av dom, hoho! Nä nu ska vi inte överdriva.


Funderar på om vi ska gå på bio ikväll. Fast det var inte många filmer att välja på "i sickla" så vi får se. Har inte så stor lust att lyfta rumpan från soffan, sitter alldeles utmärkt här. Kan passa på att ta igen lite bloggande. Samtidigt som jag sitter här och latar mig så håller min kära sambo på i badrummet och jobbar och sliter, stackarn! Ingen rast och ingen ro på semestern heller.


Sitter och drömmer mig bort på små rosa moln. En resa skulle inte sitta helt fel. Känns som att det var år och dagar sedan vi var utomlands, det var det också. Någon storstad här näst eller en solsemester som vanligt? Hmmm..  Rom? Thailand? Thailand? Rom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0