24e augusti 2010

Aj som satan, min magen mår inge bra alls. Har varit så nu ett tag och det blir bara värre och värre. Speciellt på morgonen när jag reser mig från sängen, en intensiv smärta som gör att jag är nära på att spy. I 20 minuter varar den och den kommer och går. Men trots det så hindrade smärtan inte mig från att bege mig till gymmet. Körde på hårt idag, nästan lite för hårt. Vill ha resultat fort men jag tror att jag tänker lite fel där. Iaf, nästa gång jag ska dit (troligtvis imorgon) så ska jag be om en privatlektion i träning med en instruktör så jag gör rätt på maskinerna. Tränade i två timmar idag vilket märktes när jag gick hem, mjölksyra i benen så det var inge kul att gå. AJ!!!!!!

 

Ska snart sätta igång med att röja upp här hemma, ser ut som ett bombnedslag vilket är lite pinsamt :P Brukar skylla på att vi renoverar badrummet men badrummet gör inte så att det ligger kläder och disk överallt, ho ho!

 

Två bilder från igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0