23e augusti 2010

God kväll


Känner mig helt slut i kroppen, dels för att jag inte sover speciellt bra pga värk i kroppen. Sedan var det första dagen på gymmet. Det kändes verkligen, konditionen var på botten. Sedan fick jag hjälp av en instruktör som hjälpte mig med olika rygg och magträningar med hjälp av en gymboll, riktigt bra övningar, måste köpa mig en gymboll nu.Oj vad jag har använt ordet sedan, skit samma :P är helt slut i huvudet så jag orkar inte tänka på hur jag skriver riktigt.


Tina och jag var på gymmet tillsammans, efteråt begav vi oss till affären för att möta upp Sandra, där köpte vi gott (mat) för att sedan bege oss hem till Tina. Där har vi spenderat hela dagen och kvällen, riktigt mysigt! lånade hem säsong 1-3 av Lost, så nu blir det Lost marathon för min del. Bara att börja om, har haft ett för stort uppehåll för att hänga med i de nya säsongerna. Vilken säsong går på tv? har ingen koll alls.


Sitter här och funderar på vilken tid jag ska bege mig till gymmet imorgon, hmmm. Morgonen är skönast att träna på så det får nog bli så. Ush när jag satt på gymcykeln idag så steg min puls till över 200 slag per minut vilket är rätt mycket, men som tur är fick jag ner den rätt så fort, men det kändes obehagligt. Dålig kondis ?? :S Scary!!


Jag i början av sommaren. Långprommis med bästa vännerna ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0