Afro dans + om gårdagen

Sådär, nu är jag hemma igen. Men innan jag berättar om dagen hittills börjar jag med gårdagen. Som sagt så firade vi tjejer Sandra som fyller år idag, GRATTIS GUMMAN ♥ Vi möttes upp vid halv elva tiden på morgonen för att sedan bege oss till affären för att handla massor med gott. Nyttiga som vi är så blev det kycklingsallad, hur god som helst. Satt för första gången ute och käkade för i år och det var riktigt mysigt, förutom att det redan nu har kommit humlor och skit så det blev x antal skrik för min del och viffdandes med armarna, ha ha! Hur som helst. Vi skålade med en god drink a la Sandra (alkoholfri) och satt och pratade en massa medan vi svullade.


Kvällen närmade sig och vi fortsatte att ha en superduper mysig dag. Jag fick för mig att skapa en rolig film på oss och ska sätta mig och redigera den om en stund, jag har nog aldrig skrattat så mycket, ha ha ha. Får se om jag får lägga upp den här i bloggen sedan ;) Det blev bakande också, cupcakes med godis i, riktigt goda, Sandra har en cool fantasi när det gäller detaljer :) Alfabet blev det också, Tina "fuskade" i början men andra omgången vann JAG, ja jag skulle ha vunnit första också om det inte var för miss Tinas fusk, ha ha ha, nä skojja bara.


Vi tog en sväng med "bettan" Tinas bil på kvällen för att bege oss hem till Tina en stund. Hittade lite inspiration där på hur jag ska fixa och dona hemma, vill därför till Ikea snarast :).


Kvällen avslutades med en massa skratt, snack och så och klockan tolv sa jag GRATTIS och kramade om Sandra, så jag var den första som grattade henne. Sen så kom älskling och hämtade mig och vi kom inte i säng fören vid ett tiden i natt.. Känner mig dock inte trött fast jag gick upp vid nio. Brukar annars behöva 9-10 timmars sömn per natt för att minska zombievarningen så mycket som möjligt ;) hi hi.. Tack för en underbar dag+kväll med bästa vänner ♥ Nu ska jag snart lägga in bilderna på datorn så bilder kommer upp snart...



Jag sitter här svettig och inte alls fräsch för tillfället. Har nämligen precis kommit hem från träningen som blev längre än vad jag hade tänkt. Körde styrka och kondition en timme först. Körde mycket ben och mage idag. Sedan gick jag förbi gruppträningen för att se vad det var för pass som skulle börja snart och det var en kvart kvar tills afro intensiv passet skulle starta så jag bestämde mig för att vara med på det. 45 minuter höll vi på och intensivt var det verkligen, kul var det med förutom att jag fick mjölksyra i fotleden efter en kvart så jag kunde inte jobba lika mycket med benen, men jag höll ut hela passet, de ni. Jätte roliga rörelser som tog på kroppen, något jag absolut kommer att göra igen, nästa vecka redan! Har tränat nog för denna så nu blir det softpotatis resterande dagar, haha, nejdå! Men men, som sagt, sitter här svettig och kan inte hoppa in i duschen ÄN :( Buhuuu. Sotaren ska nämligen komma förbi snart, så efter det blir det spa behandling. Chokladmaskar fick jag av Tina här om dagen så det ska på, tack gumman ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0