Skatteverket

En irriterande sak hände i går. Jag ringde skatteverket för jag hade lite frågor om min deklarartion. Får vänta i tio minuter i kö ( förut fick jag vänta 30 min) så jag tänkte, ässh nu kan jag lika gärna passa på. Sen när jag väl kommer fram så lägger personen på luren. WHAT tänker jag och ringer igen. Får stå ytterligare 10 minuter i kö men denna gång var det någon som svarade (ÄNTLIGEN) liksom. Men det jobbiga var att tjejen inte kunde så bra svenska så jag hörde inte vad hon sa, inget illa menat.. Så jag fick inte fram det jag ville säga, hon förstod inte mig så bra och jag förstod verkligen inte henne. Sa typ VA hela tiden.. Så det var ett riktigt misslyckat samtal. Suck, vad trött jag blir.. Min otur som vanligt!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0