Natti

Har suttit och kollat på hockeymatchen hela kvällen, snacka om nervositet, det var ju så nära för djurgården. Jag var hundra på att dom skulle ta hem detta ikväll, men icke :( FAN!!! Snart kommer älskling hem, hoppas det dåliga humöret försvinner på vägen ;) hi hi. Får pussa på honom annars :P..


Är dödstrött så jag ska när som helst krypa ner i pjyamasen och lägga mig i sängen och vänta. Vänta på att älskling kommer hem. Kan tyvärr inte somna då han inte tog med sig hemmanycklar, buhu. Im tired! zzzZzzz! Behöver inte gå upp så vansinnigt tidigt imorgon. Har ett besök hos gynekologen vid halv elva tiden, ska skriva ut p piller och så. Sen efter det blir det en sväng till gymmet som vanligt. Börjar bli stammis där igen. Hoppas att det börjar synas på kroppen snart, iaf innan jag börjar tröttna :P Ha Ha. Jag har en förmåga att tröttna rätt så fort om jag inte ser någon skillnad på the body så.. Efter gymmet tänker jag köpa med mig färsk bröd hem och göra goda mackor a la Niki.


Nä nu ska jag hoppla i säng. Natti sweeties ♥


Hope the sun shine tomorrow :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det är de värsta med att träna att det tar så lång tid innan man ser någon förändring :P

2010-04-20 @ 08:28:09
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0