Miss clown

Jag är en tjej som inte bryr mig så mycket om vad andra tycker och tänker om mig utan jag kör mitt eget race. Jag är nog en liten "clown" (kom inte på ett bättre ord) bland mina tjejkompisar. Jag är rätt så rolig av mig, öhm? haha. Nä men när det kommer till bilder så ska jag ofta skoja till det lite extra. Sen kan jag komma på klokrena kommentarer från tomma intet och sedan sitter vi där och as garvar tills tårarna sprutar. Att få andra att skratta och må bra är fan den bästa känslan som finns! Självklart kan jag vara seriös också ;)

 

Detta är några av de mindre "hemska" bilderna! Mikis ser du att jag har min "image" min på varenda bld, hahahaaha t.o.m den i profil ;) den kommer snart att bli känd :P ASG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0