Kattunge nästa

Srry för dåligt uppdaterande, men har inte varit på så bra humör. Saknar att blogga så jag tänkte skriva ett kort inlägg iaf. Idag har vi varit iväg på plantagen och granngården, hittade lite saker som jag vill ha till våran "trädgård"  dock blev det inte något köp än. Säsongen har inte kommit igång riktigt än och det märktes i affärerna. Men snart så.


En sak som vi har pratat om länge är att skaffa en kattunge. Vi har två katter sedan tidigare, en gammal och en på snart två år och en till skulle vara pricken över i:t. Så vi ringde till ett katthem idag och kollade om de hade några kattungar men det hade dom inte. Blev dock "kär" i en katt jag såg på bilden som var 3 år gammal och jag skulle mer än gärna öppna vårat hem till en hemlös katt. Göra en god gärning och ge kärlek. Vi får se hur vi ska göra, vi ska avvakta. För helst av allt vill vi ha en liten kattunge, en kille. Vet inte varför jag alltid väljer killar när det kommer till djur, det har bara blivit så. Våra hankatter är båda kastrerade så vi är inte rädda för att få kattungar utan det har nog bara blivit så helt enkelt. Så vi blir nog snart med kattunge här hemma ;) frågan är vad denne ska heta?. Denna gång får det bli ett riktigt killnamn, ha ha! Våra katter heter Geisha och Money och det är ju lite "tjejigt" sådär. Ni får gärna komma med förslag vad våran nya bebis ska heta :)



Har precis fixat klart här hemma. Tänt luktljus och rökelser, hällt upp godis i en skål och nu ska jag se på paradise hotell. Have a nice evening!!!


En trött gammal gubbe ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0