Jag älskar dig

Ibland tar livet en oväntad vändning. Jag har alltid stått vid en din sida och det kommer jag alltid att göra. För du är min skyddsängel även om du försvinner mer och mer från mig för varje dag som går. Även om du inte längre är med mig så är du ALLTID i mitt hjärta. Jag behöver dig! :(


Du verkar lycklig när jag inte är där, du verkar lycklig så länge jag håller mig borta. Men det gör så jävla ont, för jag är inte hel utan dig i mitt liv. Men jag ska hålla mig borta, det ska jag, för det ända jag vill är att du är lycklig, det är du värd, jag gör ALLT för dig.


Jag ÄLSKAR dig så otroligt mycket och det kommer jag alltid att göra...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0