Hemma igen!

Sådär nu är jag hemma igen efter en fullspäckad dag. Den började med ett besök hos läkaren som inte gick sådär jättebra, magkänslan sa att det var något som inte stämde och mycket riktigt, mina sköldkörtelvärden var inte bra så jag måste öka min dos ännu mer, Skit! Det som var så bra förra gången, fick väl ett bakslag. Orkar inte med dessa tabletter varje dag. Jaja vad ska man göra, måste äta dom så, hela livet så det är lika bra att vänja sig.. Nya prover om några veckor. AAAAAAAAH!!!!!!! Fast jag måste ge mig själv en eloge, jag har varit spruträdd hur länge som helst men nu är jag coollugnt, fast dom tar minst 5 rör varje gång, slänger fram armen, ber dom inte att säga till när de sticker och efter en minut är allt klart och jag tackar för mig. Tycker inte det är farligt längre, men det är väl för att man är så van nu. Springer där var och varannan vecka känns det som.



Efter en dålig start på dagen blev den bara bättre och bättre, mötte upp min syster och hennes mamma (min syster och jag har samma pappa) vi hade en jättemysig dag på stan och vädret var på topp. Följde med dom till hotellrummet där det blev en hel del fotandes, ha ha! Lägger in dom imorgon.. Vi käkade även middag på hotellrummet och snackade en hel del. Supermysig kväll :)


Nu ska jag hoppa i pjyamasen och sedan se på House :D LOVE HIM!!! bilderna kommer upp imorgon..


NATTI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0