hemma igen

Har precis kommit hem från en underbar middag hos svärföräldrarna. Det blev min favorit, lax! Alltid lika mysigt där ♥ Började se en intressant film när vi var där, klassfesten, måste se fortsättningen, älskar svenska filmer. Mina favoriter inom kategorin svensk film så är män som hatar kvinnor triologin BÄST, polisfilmer såsom beck, wallander och Johan Falk står mig också varmt om hjärtat. Camilla Läckbergs filmer är också bra, också polisfilmer! Funderar på att beställa hem Anna åklagare, den såg jag mycket på för flera år sedan. Nog pratat om filmer nu.

Jag är helt paralyserad av filmen klassfesten hahaha, nä skoja bara ;)



Fina ljushållare, ska nog köpa mig likadana!


LAX :D Mumsfillibabba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0