godis, massor med godis!

Ussh vad mycket folk det var i affären, ändå åkte vi vid tre tiden men det var fullt redan då. Många som förbereder inför påskhelgen off course. Vi har fyllt både kyl och frys med läckerheter och flera skålar med godis. Köpte även två påskägg och fyllde med godis som två små sötnosar ska få imorgon ;)



Ikväll blir det tjejkväll all by myself, älskling ska nämligen spela ett onlinespel med sina kompisar. De har bestämda dagar så det är skönt så att man kan planera lite :) Undra om jag lyckas hålla mig från godiset, är riktigt godissugen, men har bestämt mig för att inte äta något fören  hållt mig och jag har hållt mig HELA veckan ;) de ni! så ikväll blir det filmmys för min del.


Mitt favvogodis ♥ Tina, kolla det är inte bara choklad för en gångs skull :D



Lila påskägg som två sötnosar ska få :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

hahaha du de där är nästan bara choklad du ;)

2010-04-01 @ 16:56:22
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Tina

ja såg de ! du lär dig ;) men de går ytterst SAK..ta.. hehe pöss <3

2010-04-02 @ 17:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0